کرم ترک پا باریج اسانس Barij Essence Heelfix Cream

کرم ترک پا باریج اسانس Barij Essence Heelfix Cream




کد بهداشت : 6260084717759 کد شناسایی محصول : 2475 دسته بندی : نگهداری و مراقبت پوست تاریخ انقضا : 2024/06/30
ویژگی های مهم
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
درصورت نیاز به مشاوره رایگان خریداین کالا میتوانید نام کالا را به شماره 09059531361 پیامک کنید تا پزشکان متخصص ما با شما تماس بگیرند.

کرم ترک پا باریج اسانس، در کف دست و پا، ضخامت لایه اپیدرم یا شاخی پوست زیاد است و بر عکس در نواحی از پوست مانند پلک، ضخامت این لایه بسیار کم است. ترک پا در نتیجه تماس زیاد پوست کف پا با محیط ایجاد می شود و ناحیه کف پا بیشتر از سایر بخش ها در معرض آسیب است. عوامل ایجاد ترک پا این عارضه در فصول سرد سال که هوا خشک تر می­شود به وجود می­آید و یا تشدید می­شود.کرم ترک پا باریج اسانس با فرمولی ویژه و داشتن مواد موثره گیاهانی چون همیشه بهار (Calendula officinalis)، ژرانیوم(Pelargonium roseum)وآلوئه ورا( Aloe vera) واجد ویژگی های لازم برای پیشگیری و درمان خشکی و التهاب در ترک های پوستی به ویژه ترک پاشنه پا می باشد.

 

در اینجا خواص و ویژگی‌ها، بهترین زمان مصرف و سایر توضیحات کرم ترک پا باریج اسانس را مشاهده می‌کنید:

 

خواص و ویژگی‌های کرم ترک پا باریج اسانس:

  • پیشگیری و درمان خشکی و التهاب در ترک های پوستی
  • دارای مواد موثره گل همیشه بهار، ژرانیوم، و آلئو ورا
  • درمان پوست های خشک یا آسیب دیده

دستور مصرف کرم ترک پا باریج اسانس :

توصیه می شود کرم ترک پا باریج اسانس شبی ۱ بار استفاده گردد. قبل از استفاده ، ناحیه مورد نظر را به مدت ۱۰ دقیقه داخل آب گذاشته تا قسمت­ های مربوطه با جذب آب کاملا نرم شود سپس به میزان لازم کرم ترک پا استفاده گردد. پس از مصرف کرم ترک پا باریج اسانس ، ناحیه مورد نظر با پوشش مناسب مانند جوراب نخی محافظت شود.

 

نکات قابل توصیه کرم ترک پا باریج اسانس:

فرآورده را از دید و دسترس کودکان دور نگهدارید.

در صورت وجود سابقه حساسیت به هریک از اجزاء فرآورده، از مصرف آن خودداری نمایید.

بلافاصله پس از استفاده، در فرآورده را محکم ببندید.

فرآورده را دور از نور، در دمای۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمائید.

توضیحات

پوست به ترتیب از بیرون به داخل، از سه لایه اپیدرم، درم و چربی زیر پوست تشکیل شده است که در بعضی از مناطق بدن، ضخامت این لایه ها متفاوت است. در کف دست و پا، ضخامت لایه اپیدرم یا شاخی پوست زیاد است و بر عکس در نواحی از پوست مانند پلک، ضخامت این لایه بسیار کم است. ترک پا در نتیجه تماس زیاد پوست کف پا با محیط ایجاد می شود و ناحیه کف پا بیشتر از سایر بخش ها در معرض آسیب است. عوامل ایجاد ترک پا این عارضه در فصول سرد سال که هوا خشک تر می­شود به وجود می­آید و یا تشدید می­شود.کرم ترک پا باریج اسانس با فرمولی ویژه و داشتن مواد موثره گیاهانی چون همیشه بهار (Calendula officinalis)، ژرانیوم(Pelargonium roseum)وآلوئه ورا( Aloe vera) واجد ویژگی های لازم برای پیشگیری و درمان خشکی و التهاب در ترک های پوستی به ویژه ترک پاشنه پا می باشد.

 

همیشه بهار؛

برای درمان پوست های خشک یا آسیب دیده مفید است همچنین موجب تسریع روند بهبودی زخم های پوستی، سوختگی ها، اگزما و سایر بیماری های التهابی پوست شده و بازسازی پوست را موجب می­شود زیرا دارای ویژگی های ضدالتهابی و ضد باکتری است.

 

ژرانیوم ؛

اسانس ژرانیوم یکی از بهترین اسانس ها در بهبود مشکلات پوستی مانند درماتیت و اگزماست.در ژرانیوم موادی مانند لینالول، سیترونلول و ژرانیول وجود دارد که اثرات ضدالتهابی، ضدباکتری، ضدقارچ و ترمیم زخم را موجب می­شوند.

 

آلوئه ورا؛

رطوبت مناسب پوست را تامین می­کند و دارای اثرات ضدالتهابی و برطرف کننده خارش است. آلوئه ورا موجب ترمیم زخم می­شود این اثر تاحدودی به علت وجود مانوز-۶- فسفات در آلوئه است. پلی ساکاریدهای آلوئه به عنوان یک محرک برای سیستم ایمنی، آزاد شدن سایتوکین­ها را تسریع می­کنند که به نوبه خود تکثیر فیبروبلاستها را که در ترمیم زخم دخالت دارند، افزایش می­دهند.

در کرم ترک پا باریج اسانس؛ از روغن کنجد استفاده شده که غنی از ویتامین های A، D است همچنین منبع خوبی از نظر ویتامین E می باشد که وجود آن برای سلامت پوست ضروری است. علاوه بر ایندر فرمولاسیون این کرم، از دکسپانتنول( پیش ساز ویتامین (B5 استفاده شده که کمک شایانی به ترمیم زخم و آسیب های پوستی می­کند.

برند

Barij Essence

کشور سازنده

ایران

نوع محصول

کرم

تعداد در بسته

1 عدد

جنسیت

عمومی

رده سنی

بدون محدودیت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترک پا باریج اسانس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش‌ها و پاسخ‌های مشتریان

هیچ پرسشی وجود ندارد! اولین پرسش‌کننده باشید.